Irasshai!!

Yokozo!
Pentru toti fanii anime/manga si tot ce tine de Japonia!

marți, 23 martie 2010

Prima mea Manga

Mda.. Probabil ca trebuia sa postez exact pe 18 dar nu prea am avut chef, de acum postez :D


Am facut si eu o comanda de Manga de pe genialul site Manga Shop; pentru cei impatimiti este un site de comenzi online pe care eu il recomand cu cea mai mare placere deorece isi fac treaba cu trebuie.

Dupa cum spuneam, prima mea manga; cumparata de mine pt ca am mai primit 2 numere din Naruto. Dar aceasta este propria mea achizitie, de care sunt foarte mandra ^_^

Sunt sigura ca vor mai fi si altele si voi tine neaparat sa scriu cum decurg lucrurile.



~Vampire Kisses: Blood Relatives~




Information

Type: OEL
Volumes: 3
Chapters: 15
Status: Finished
Published: Oct 2007 to Sep 2009
Authors: Schreiber, Ellen (Story), REM (Art)
Serialization: None












~Plot~

Este povestea unei fete goth pe nume Raven si a prietenului ei Alexander care este vampir (desigur in manga veti gasii tot felul de afirmatii specifice japoneziilor cum ca vampirii ar veni din Romania).

Eu mi-am comandat doar primul volum, ele fiind trei la numar; dar am de gand sa le colectionez pe toate trei. L-am si citit si cel mai mult mi-a placut stilul in care sunt desenate. Si mi-a placut ca fata de ceea ce gasesti pe net ArtBook-ul propriu-zis mai are si o mica nuvela in engleza, evident, pe care o poti citii cu mare placere.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu