Irasshai!!

Yokozo!
Pentru toti fanii anime/manga si tot ce tine de Japonia!

sâmbătă, 27 martie 2010

Junjou Romantica Season 1

Alternative Titles:

Synonyms: Junjo Romantica, Junjō Romantica, Junjyou Romantica
Japanese: 純情ロマンチカ

Information:

Type: TV
Episodes: 12
Status: Finished Airing
Aired: Apr 10, 2008 to Jun 27, 2008
Producers: Studio DEEN
Duration: 24 min. per episode
Rating: PG-13 - Teens 13 or older




Povestea :

So ... Povestea incepe cam asa... Misaki incepe sa aiba cateva probleme neasteptate. In primul rand, notele sale de la scoala nu sunt chiar pe placul sau. Dorind sa faca ceva in privinta asta, decide sa faca meditatii pentru a ajunge la facultatea dorita. Soarta face ca cel ce il medita sa fie chiar celebrul scriitor Akihiko Usami, ajungand totodata sa locuiasca cu el. Usami scria pe langa romane si carti cu coninut BL (Boys`Love). Intr-una din acele carti, Misaki observa ca personajele cartii sunt defapt Usamni si fratele sau, Takahiro Takahashi, iar de aici, problemele incep sa apara. Misaki afla apoi ca Usami era demult indragostit de fratele lui, Takahiro. Dar cand Takahiro ii anunta pe cei doi ca se va casatori, sentimentele lui Misaki o iau razna, fiind furios pe fratele sau pentru usurinta cu care anunta casatoria, stiind ca Usami il iubeste. Tot atunci, Usami isi descopera sufletul pereche, si anume, Misaki. Anime-ul este bazat in special pe povestea de dragoste a celor doi, precum si a altor cupluri care apar pe parcurs, facand din el un adevarat anime siropos de dragoste si problemele specifice relatiilor ( in special gelozia laugh )




Am terminat si eu ieri sau alaltaieri primul sezon. Pot spune ca sunt foarte multumita de aceasta serie. Mi-au placut foarte mult felul in care au fost cladite personajele; dar mai ales faptul ca relatiile lor au fost pur si simplu foarte normale pe care le poti regasii si in viata de zi cu zi chiar si intre un barbat si o femeie. Desi se stia clar cine este barbatul si femeia in cuplurile prezentat, eu una m-am regasit in multe dispute aparut in diversele cupluri. Mi-a placut grafica, a fost potrivita.

Nu mi-a placut foarte mult de Usami-san pentru ca era prea sigur pe el (mai bine zis nu ca nu mi-a placut sunt geloasa), a profitat mult prea mult de "micut", cum imi place mie sa il alint smile)


Spoiler:Nu stiu daca e chiar spoiler, dar imi placeau mult ursii lui inlove2 si mi-a placut de el, cel din copilarie, era foarte kaaawwwaaaiii.

Revin cu detalii despre genul seriei, si cu un alt post despre sezonul 2 la timp tounge

2 comentarii:

  1. Unde il pot viziona si eu,tematica mi se pare interesanta si am primit pareri asupra acestui anime,mai ales ca sunt o fana BL.

    RăspundețiȘtergere
  2. junjou romantica este un anime foarte bun mai ales pentru fete ,iar usami-kun este genial(fiind semei din relatie)iar misaki-kun este ukeul si e destul de adorabil ca sa nu zik ca e tare dragutz,mechakakkoii.

    RăspundețiȘtergere