Irasshai!!

Yokozo!
Pentru toti fanii anime/manga si tot ce tine de Japonia!

marți, 23 martie 2010

Paradise Kiss

Intr-o zi, neavand ce face, neavand cursuri, am decis sa vizionez un anime, si asa am vazut intr-o zi un anime excelent ^_^

Alternative title: ParaKiss
パラダイス・キス (Japanese)

Age rating:
Teenagers (May contain bloody violence, bad language, nudity)
Genres: Comedy, Drama, Romance, Shoujo


Plot Summary
: Yukari, o eleva obisnuita de liceu are sansa de a-si schimba orientarea profesionala in viata. Ea intalneste un grup de design-eri vestimentari care creeaza haine cunoscute sub marca ‘Paradise Kiss’. Acestia o aleg pe ea drept modelul lor pentru concursul de moda care va urma. Initial, Yukari nu a acordat prea multa incredere acestei idei, dar in final a acceptat. Mai mult, pasiunea si entuziasmul pt ideile lor au facut-o pe Yukari sa realizeze cat de banala a fost viata pe care a dus-o pana acum. Acest lucru o motiveaza, facand-o sa spere in propriile vise.

Category: TV
Year Published: 2005
Studio Madhouse:
Production
Running time:
23 minutes
Number of episodes: 12




Da, stiu aceasta serie a fost difuzata si pe postul t.v. Animax, so what? Nu am avut timp sa ma uita atunci la el, pe atunci vizionam NaNa (pe care il da acum la animax:P ). Anyway, mi s-a parut un anime excelent cu o poveste rupta parca din viata de zi cu zi.

~Parere Personala~

In primul rand imi plac asemanarile dintre Paradise Kiss si NaNa; cum NaNa este seria mea preferata, acum i se va alatura si Paradise Kiss.
Cand am vazut reclame + faze pe la animax, credeam ca Miwako ma va enerva super rau, dar mi s-a parut super cute ^_^
Mi-a placut relatia dintre ea si Arashi, mi-a placut mult si de Arashi ca personaj, desii nu inteleg cum putea sa pape cu acul acela de siguranta in buza smile)) dar mi-a placut de el indiferent de ac:P
Mi-a placut super mult stilul sau vestimentare, punk aproape ca cel al personajelor din NaNa.
Mi-a placut si personajul Izzabelei, chiar daca era un barbat in haine de femeie, mi s-a parut a fi mult mai mult decat atat.
De Yukari nu mi-a placut intr-o singura faza.

~Atentie Spoiler~

Atunci cand era la George si a sunat cineva la usa si a insistat sa raspunda si dupa s-a crizat degeaba... pentru ca doar ea insistase.

Sfarsitul este unul imprevizibil, dupa toata povestea prezentata in cele 12 episoade nu te astepteti sa se termine asa. Dar nu este un final banal, toata lumea e happy si yey se termina, ci este unul care iti da de gandit (ceva lectii de viata).

Mie una, mi se pare un anime foarte reusit care poate fi vizionat mai de oricine ^_^

Opening Theme: "♥Lonely in Gorgeous♥" by Tommy february6
Ending Theme: "Do You Want To" by FRANZ FERDINAND

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu