Irasshai!!

Yokozo!
Pentru toti fanii anime/manga si tot ce tine de Japonia!

marți, 23 martie 2010

Kuroshitsuji ~Black Butler~

Titluri alternative: Black Butler (Engleză)
黒執事 – Kuro Shitsuji (Japoneză)
Episoade:
24, serie TV
Perioada: 2 Oct, 2008 – 26 Mar, 2009
Durata: 24 min/episod
Genuri:
Fantasy, Supernatural,Action, Comedy, Shounen, Super Power Producator: A-1 Pictures Inc.
Site oficial:
Kuroshitsuji TV
Download:
Shinsen-Subs







≈ Plot ≈


Animeul este bazat pe manga cu acelasi nume, in curs de publicare, al autoarei Yana Toboso. Povestea se invarte in jurul lui Sebastian Michaelis, majordom al instaritei familii Phantomhive din Marea Britanie a anului 1888. Insa Sebastian nu este un majordom oarecare, calitatile sale depasind cu mult limitele normale. Acesta se ocupa de curatenie, mesele zilnice, gradinarit si in special de apararea tanarului de numai 12 ani, Ciel Phantomhive, capul familiei. Cum a ajuns un astfel de majordom talentat si misterios sa-l serveasca pe Ciel Phantomhive aflam din primul episod cand ne este dezvaluita natura demonica a lui Sebastian. Acesta in urma cu trei ani a incheiat un contract cu Ciel , conditiile contractului fiind ca in schimbul sufletului lui Ciel , Sebastian il va ajuta sa se razbune pe criminalii parintilor sai. Familia Phantomhive conduce un lant de magazine de dulciuri si jucarii in toata lumea dar pe langa aceste afaceri, in secret , se afla in serviciul reginei indeplinind numeroase misiuni bizare pe care cei de la Scotland Yard nu sunt capabili sa le rezolve. Misiunile acestea se dovedesc a avea o oarecare conexiune cu Ciel si familia Phantomhive. Aflam mai tarziu ca aceste conexiuni nu sunt tocmai coincidente.


~Parere Personala~

Animele acesta mi-a lasat o impresie foarte buna, mi-a placut subiectul pe care l-a tratat, mi-a placut super mult faptul ca ne-au aratat si povestile fiecaruia, chiar vroiam sa stiu de unde vin si ce erau inainte servitorii lu Ciel.
Despre Sebastian, stiu ca toata lumea pur si simplu il adora, insa eu am punctat ceva care m-a cam dezamagit sau care pur si simplu (ma repet, stiu) nu isi avea locul.


~Atentie textul de mai jos contine SPOILER-e!!!~

Nu am inteles de ce in ultimele episoade nu ni l-a aratat transformat, au lasat ca "fanii" sa isi doaresca si o parte a doua care, din cate am inteles e "pe vine". Nu am inteles faza cu tocurile atunci cand s-a transformat. >_<>
Mi s-a parut amuzanta faza cu maicuta... Doamne cat am ras smile))


In rest, si mie mi-a placut de el, asa loial cum era. De Ciel ce pot spune, mi-a placut povestea sa, mi-a placut cum incepe animele, asta m-a facut sa il si vizionez, inceputul l-am vazut pe un site de vazut anime online.
Nu prea mi-a placut ca era cam incapatanat si ingamfat.


Mi-a placut ca a avut un subiect gen "Hercule Poirot" sau "Sherlock Holmes" (sper ca am scris corect, nu stau sa gugales), ma refer la mister, crime etc.

Grafica a fost pe placul meu, personajele au fost bine definite iar servitorii era "multifunctionali" smile)

Mi-a placut de... Joker, doamne deci bine desenat din punctul meu de vedere, melodia pe care o fredona, am fredonat-o putin timp dupa ce am terminat seria smile) Doamne i-am innebunit pe ai mei teeth
Am uitat cum o chema pe... fetita aceia draguta care tinea la Ciel, imi scapa numele, Elizabeth. Mi-a placut si nu mi-a placut de ea, desi nu a avut un rol foarte important mi s-a parut cam bagacioasa.

Undertaker, cel mai reusit dintre toti la fel ca si Grell (pe care il credeam o "ea").
La Grell mi-a placut infatisarea in primul rand (roscat cu ochii verzi inlove2 ) si faptul ca era atras de Sebastian ceea ce il facea mereu sa para comic.


Mi-a placut si de Madam Red, tot din cauza in fatisarii, dar si pentru ca vocea ei este cea a lu Romi Paku (parca asa se scrie, nu stau sa dau search (din nou)); adica vocea lui Nana. (banuiesc ca stiti, dar am tinut neaparat sa precizez)

Spoiler:

M-a impresionat faptul ca a tinut atat de mult la Ciel; mi-a placut ca s-au legat de "Jack the Ripper" (foarte interesant). Si ce mi-a placut cel mai mult legat Madam Red or Angelina, la inmormantarea acesteia Ciel ii aduce rochia sa rosie si multi trandafiri rosii (parca, nu mai sunt sigura de trandafiri); dar foarte inspirat.


Soundtrack:

Primul ending nu m-a impresionat deloc. Mi se pare ca nu a mers deloc piesa cu imaginea. Deci pur si simplu nu s-au legat (in capul meu). In schimb "Lacrimosa" mi-a placut la nebunie. Dar, si opening-ul (Monochrome No Kiss) mi-a placut la fel de mult ca si "Lacrimosa". Frumoase piese, mai putin "I'm Alive" x_X

Un comentariu:

  1. cha~!!kuroshitsuji:Xyeey:X >,<"
    thehe,fff frumos..:)
    acum:grell e un "ea" sau un "el"..:-?aici mai bagat in ceata..si sa zici si de sez 2 cand mai poti ^,^'
    thehe^O^..ma bucur ca grell ti se pare cel mai reusit^o^..fac cosplay grell la otaku si nijikon anu asta *nu sariti pe mne..am tocuri si NU stiu sa le folosesc>:)*[mda,mai avem in grup si un undertaker,si un ciel si poate si p elizabeth]^o^thehe
    miau placut tot ce ai mai scris,scuze k nu mai las comentarii la tot da..de,prea mult scris^o^
    si mie plake yaoi si yuri:Xsi yo fost la nijikon 2010[primul meu an...ahh:Xinca mai visez:X*.*']
    anyway,daca vrei sa mai vb id:duduka_deedee
    love Ya'^o^

    RăspundețiȘtergere