Irasshai!!

Yokozo!
Pentru toti fanii anime/manga si tot ce tine de Japonia!

duminică, 26 septembrie 2010

Ga-Rei - zero -

Alternative Titles:

Synonyms: Ga Rei Zero, Ga-Rei: Zero, Ga-Rei-Zero, Garei
Japanese: 喰霊-零-

Information:

Type: TV
Episodes: 12
Status: Finished Airing
Aired: Oct 5, 2008 to Dec 21, 2008
Duration: 23 min. per episode
Rating: R - 17+ (violence & profanity)






"Will you kill someone you love because of love?"

Plot:

Povestea incepe cu sfarsitul, dar nu finalul seriei, ci doar cateva detalii pe care trebuie sa le tineti minte. Este vorba despre un grup anti-paranormal care lupta impotriva unor evenimentel paranormale si supranaturale. Este o serie perfecta pentru iubitorii de "blood", desi nu apare in exces ca la alte serii, dar este acolo.
Are, deasemenea si elemente ecchi , din pacate foarte putine; grafica este destul de reusita, soundtrack-ul este uimitor (eu, una am fost marcata de cateva piese ce apar de-a-lungul seriei). Personajele sunt bine cladite, unele, alte sunt doar de forma sau chiar de umplutura si apare si un personaj "fantoma", care se pare ca este de fapt cauza subiectului, dar este catalogat ca fiind un personaj periodic.

Din pacate seria anime este continuata de manga si am auzit ca nu prea merita efortul, eu nu imi pot da cu parerea pentru ca nu am citit-o. Adevarul este ca animele este lasat putin asa, cam aiurea; dar mie mi-a placut pentru ca are suspans.


 Urmatorul amv poate contine SPOILER!

食灵零 喰霊零 Ga Rei Zero - Paradise Lost AMV



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu