Irasshai!!

Yokozo!
Pentru toti fanii anime/manga si tot ce tine de Japonia!

duminică, 26 septembrie 2010

Dance in the Vampire Bund

Alternative Titles

Japanese: ダンスインザヴァンパイアバンド

Information

Type: TV
Episodes: 12
Status: Finished Airing
Aired: Jan 7, 2010 to Apr 1, 2010
Duration: 24 min. per episode
Rating: R+ - Mild Nudity
Aceasta serie m-a dezamagit profund; atunci cand vad o serie care trecut la genuri "vampire" e clar un must watch si aceasta este una din seriile cu vampiri care mi-a lasat un gust foarte amar.
Dupa ce am fost entuziasmata sa apara episoadele, intr-un final am zis sa ma apuc si eu de serie. Si? Primele episoade au fost cat se poate de patetice pentru ca au aparut tot felul de ganganii animalice, spun animalice pentru ca erau de statura foarte mare; care nu aveau nici cea mai mica legatura cu vampirii, dar ele erau acolo ca sa se poate lupta micuta Mina Ţepeş cu ele.

Da i-am spus numele expre, aceasta mica Mina este nepoate lui al nostru Ţepeş si vrea sa conduca Japonia. Ce cauta ea tocmai acolo, nu stiu dar ideea este ca primele episoade sunt groaznica.

Am zis totusi sa termin seria ca oricum am ceva anime "dropped" pentru ca au fost atat de bune, pe placul meu; si a devenit interesant. De fapt frumoasa Mina nu e asa de mica pe cum pare si apar diferite probleme, oameni care vor sa fie vampiri si ii incurca pe adevaratii vampiri si etc.

Despre acel varcolac, sau ce era el, nu am sa vorbesc pentru ca mi s-a parut un personaj facut degeaba, acolo, mai mult ca sa nu ramana Mina fara un partener fictiv.

Daca nu aveti ce face puteti viziona aceasta "minunata" serie, dar nu este un must watch.

Per total i-am dat nota 7. mai mult pentru grafica si partile de la sfarsit care contin mult spoiler si nu am sa vorbesc despre ele. Pot spune ca povestea Minei este destul de draguta, dar se putea face si mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu