Irasshai!!

Yokozo!
Pentru toti fanii anime/manga si tot ce tine de Japonia!

duminică, 26 septembrie 2010

Dogs: Bullets & Carnage

Alternative Titles

Synonyms: DOGS, Dogs: Bullets and Carnage, Dogs: Stray Dogs Howling in the Dark
Japanese: ドッグズ/バレッツ&カーネイジ

Information

Type: OVA
Episodes: 4
Status: Finished Airing
Aired: May 19, 2009 to Jul 17, 2009
Producers: David Production
Genres: Action, Drama
Duration: 14 min. per episode
Rating: R+ - Mild Nudity


Hmm... Sa vedem, despre aceasta scurta serie am auzit numai pareri de rau de la cititori de manga. Spun ca aceste 4 episoade sunt jalnice si pun intr-o postura proasta manga cu acelasi nume. Manga... Nu am citit-o din mai multe motive, unul dintre ele fiind lenea de a sta cu ochii lipiti de monitor.
Mie mi-a placut aceasta scurta serie de 4 episoade in primul rand din cauza graficii care este superba, in al doilea rand personajele exceptionale, mai ales Badou *___* care are tot ce-mi place mie: roscat, fumeaza si e amuzant, mai ales atunci cand nu mai are tigari :)))

Poveste este scurta si la obiect, dar sfarsitul cam lasa de dorit, pentru ca e brusc si atat.
Daca sunteti curiosi eu zic totusi sa incercati, poate va lasa o impresie buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu