Irasshai!!

Yokozo!
Pentru toti fanii anime/manga si tot ce tine de Japonia!

miercuri, 5 mai 2010

Strawberry Panic!

Alternative Titles:

Japanese: ストロベリー・パニック!

Information:

Type: TV
Episodes: 26
Status: Finished Airing
Aired: Apr 3, 2006 to Sep 25, 2006
Duration: 25 min. per episode
Rating: PG-13 - Teens 13 or older





Plot:

Aoi Nagisa se transfera la o scoala de fete si descopera o comunitate ce realizeaza o ierarhie complexa condusa de Etoile. Intre timp Shizuna Hanazono, cea care purta titlul de Etoile se simte atrasa de noua eleva a scolii. Cand cele doua ajung sa se cunoasca mai bine Shizuna se hotareste sa isi infrunte trecutul dureros.

Parerea mea:

Ador seriile ce trateaza genul yuri, desi aceasta este singura pe care am urmarit-o pana acum (nu sunt foarte multe), Strawberry Panic! nu face exceptie si este cu siguranta una din seriile mele preferate.

Mi-a placut atat grafica cat si povestea. De asemenea personajele sunt foarte bine realizate si foarte feminine. Povestea nu este una de exceptie sau ceva ne mai vazut dar cu siguranta a fost transpusa foarte bine.

Povestioarele fetelor se leaga intre ele si este foarte frumos sa vezi ca atunci cand dai de greu iti sar prietene in ajutor.

Dupa parerea mea este o serie cu care nu iti pierzi timpul aiurea, desi are 26 de episoade fiecare are comicul lui si este aparte in felul lui.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu