Irasshai!!

Yokozo!
Pentru toti fanii anime/manga si tot ce tine de Japonia!

miercuri, 5 mai 2010

Chocolate Underground

Alternative Titles:

Japanese: チョコレート・アンダーグラウンド

Information:

Type: ONA
Episodes: 13
Status: Finished Airing
Aired: Jun 12, 2008 to Aug 27, 2008
Genres: Comedy, Kids
Duration: 5 min. per episode
Rating: PG - Children




Plot:

Ciocolata este INTERZISA!

Ciocolata si dulciurile sunt interzisa din cauza noului partid politic "Bune pentru tine". iar noile legi sunt aplicate cu strictete si cu forta daca este necesar. Smudger si Huntley sunt doi baieti care nu vor sa renunte la dulciuri si sunt determinati sa manance din nou ciocolata.


Parere Personala:

Este o povestioara interesanta cu un subiect mai delicat deoarece aproape toata lumea adora dulciurile si in special ciocolata ^_^
Ce este interesant de vazut dupa parerea mea, este felul in care incep ei sa produca ciocolata si dau petreceri "private", ascunse de ochii lumii pentru a nu fi prinsi si exilati. Este de asemenea foarte deosebit ca se revolta cei tineri, copi in special, si cei care se cred maturi le urmeaza exemplu si li se alatura pentru a scapa de acel partid.

Avand in vedere ca un episod nu tine mai mult de 5 minute, este foarte lejer sa il vizionezi intr-o zi si nici nu pierzi prea mult timp.

O povestioara frumoasa bazata pe nuvela britanica pentru copii Bootleg by Alex Shearer.

Un comentariu:

  1. Hei!ti-am gasit si eu blogul mi-a atras atentia faptul ca esti fan anime si am zis sa "pass"pe aici :D
    Un asa anime nu am vazut :) sunt chiar curioasa ce-i cu el mai ales ca e ciocolataaa in eeel :X

    RăspundețiȘtergere