Irasshai!!

Yokozo!
Pentru toti fanii anime/manga si tot ce tine de Japonia!

marți, 13 aprilie 2010

Aishiteruze Baby

Alternative Titles:

English: Love You Baby
Synonyms: Aishiteru ze Baby
Japanese: 愛してるぜ ベイベ★★

Information:

Type: TV
Episodes: 26
Status: Finished Airing
Aired: Apr 3, 2004 to Oct 9, 2004
Duration: 25 min. per episode
Rating: PG-13 - Teens 13 or older



~Plot~

Katakura Kippei este un baiat "obisnuit" pe care il plac toate fetele (responsabilitatea fiind ultimul lucru la care s-ar gandi). Viata lui ia o intorsatura neasteptata atunci cand apare verisoara sa in varsta de 5 ani de care este pus sa aibe grija. Matusa lui a disparut dupa ce unchiul sa a decedat si a decis ca Yuzuyu sa ramana in grija lui Kippei si familia sa. Nestiind cum sa se poarte cu copii plus lipsa de responsabilitate ii dau o bataie de cap, povestea lor fiind plina de peripetii.

~Parerea mea~

Ce trebuie stiut este ca eu am inceput aceasta minunata serie acum ceva timp si am decis sa o termin. Nu este una lunga, dar probabil ca m-a atras altceva. Povestea mi s-a parut frumoasa, mi-a placut mult de Yuzuyu, a fost conceputa exact cum este un copil la 5 ani in realitate doar ca poate mult mai perceptiva. Foarte frumos si de precizat, momentele in care Yuzuyu duce dorul mamei. Poate aceasta serie, poate face ca cei care o vizioneaza sa inteleaga ceea ce inseamna sa cresti fara mama si sa-i duci dorul; de asemenea ceea ce inseamna sa pierzi un parinte si cum te simti cand parintele ramas aduce o alta persoana in casa. Au redat foarte frumos sentimentul de inlocuire simtit de cei care au pierdut un parinte, nu au intrat in amanunte pentru ca nu asta este subiectul seriei.
Seria este plina de copii, asa cum sunt ei in realitate mici, mucosi si invidiosi sau naivi, vulnerabili si cu lipsa de afectiune. Mie una imi plac copii si mi-a facut placere sa vad aceasta serie. Yuzuyu mi se pare absolut kawaii #^_^#

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu