Irasshai!!

Yokozo!
Pentru toti fanii anime/manga si tot ce tine de Japonia!

marți, 2 februarie 2010

Damn.. Incepe sa imi placa ^_^

Da.. da.. da.. Incepe sa imi placa sa postez, ei bine ceea ce vreau acum sa postez este o piesa care mie, una imi place foarte mult. O stiu de la o persoana draga mie, si vreau sa o impartasesc, pentru ca mi se pare geniala ~_^
Din pacate nu are legatura cu nici un anime, ci doar cu Japonia. Tipul pe care vreau sa vi'l prezint isi zice Dj Krush, la aflarea numelui sau de scena pot spune ca nu am fost prea impresionata, asa ca nu va pripiti sa trageti concluzii. Dati-i o sansa. Va promit ca merita! Sa incep sa va povestec acum despre el nu cred ca are rost, pentru ca, toata lumea stie sa dea un mic search pe google si gaseste imediat ceva, mai ales pe prietenul tuturor wiki. Sa revenim. Tot ce cred eu ca are importanta sa spun despre el.. este ca s-a nascut in Tokyo, Japonia (ceea ce probabil era deja logic) si este atat dj cat si producator.

http://www.sus81.jp/djkrush/ -> link catre site-ul sau oficial

Piesa pe care vreau sa vi-o prezint se numeste "Candle Chant".




Hope you like it ^_^


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu